Program

8:30 - 9:00 | Registrace účastníků
   
9.00 - 10.30 | A. (NE)EFEKTIVNÍ PROMOCE: DOPAD NA OBCHOD, ZNAČKY A ZÁKAZNÍKY

Moderuje: Tomáš Krásný, Partner, Blue Strategy

Prezentace klíčových analýz dopadu promocí u nás i v zahraničí

 

Maloobchodní promoce v mezinárodním srovnání 

Karel Týra, Commercial Director a Michal Čepek, Senior Consultant, Nielsen
Krátko-, středně a dlouhodobý vliv promocí na loajalitu ke značkám výrobků a řetězců

Tobias Schediwy, Consumer Sector Lead CEE-META, GfK a Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director Czech & Slovak Republic, GfK

Efektivní promoce – ale kdo je vlastně vítěz? Ondřej Žák, Senior Manager, Retail and FMCG Advisory Services, EY
   
10.30 - 11.00 | Přestávka na kávu a čaj
   
11.00 - 13.00 | B. JDE TO LÉPE!

Moderuje: Tomáš Krásný, Partner, Blue Strategy

Představení příkladů úspěšných promočních aktivit a cest k zvýšení efektivnosti

 

Efektivita promocí – případová studie celoodvětvové iniciativy

Francoise Acca, Senior Consultant, ECR France

Digitální revoluce mění i maloobchodní promoce

Michal Nýdrle, zakladatel, Kindred Group

Loajalitní systémy nové generace jako alternativa k promocím

Josef Machala, Loyalty & Acceptance Manager, MasterCard a Oldřich Kubišta, ředitel provozu, Cinema City Česká a Slovenská republika

Mobilní kupóny jako cesta k měřitelným a spotřebitelsky atraktivním promocím
Zdeněk Nový, Managing Director, COOL Ticketing a Petr Sláma, Business Development Manager, Kofola
   
13.00 - 14.00 | Pracovní oběd
   
14.00 - 16.00 | C. JAK NA TO?

Moderuje: Tomáš Formánek, CEO, Logio

Případové studie a diskuse o možnostech zefektivnění promocí

 

Jak na to: případová studie Billa Austria

Manfred Litschka, CEE Sales Director, TCC
Případová studie promoční efektivity s využitím věrnostních dat Petr Křiklan, Retailer Services Director, Nielsen a David Vejtruba, marketingový ředitel, p.k. Solvent

Panelová diskuse za účasti:

Jan Ambrož, Managing Partner, ProScenium
Pavel Březina, předseda, skupina COOP
Lenka Hanáčková, Market Research Manager, Makro ČR
Josef Hovořák, Business Development Director, Vitana
Jan Krátký, Head of Customer Team, Nestlé
Karel Šťastný, Customer Innovation Leader, Unilever ČR
David Vejtruba, marketingový ředitel, p.k. Solvent

   
16.00 | Závěr konference