Event in media

Retail in Detail / FMCG Online 2015

(All articles are available in Czech only)

Cena vede, a ne že ne (MarketingSalesMedia, 14.9.2015) - přečtěte si celý článek níže ve fotogalerii

Začátek něčeho velkého nebo jen vidiny z letního vedra? (Retail News, ročník V., 7-8/2015)

Otvára sa obrovský priestor pre online predaj FMCG (RETAIL magazin.sk, 25.6.2015)

Potraviny tu přes web nakupuje pětina zákazníků (Médiář.cz, 17.6.2015)

Přes Coop Box za půl roku nakoupilo čtyři sta lidí (Médiář.cz, 17.6.2015)

Elektronické obchodování: Svět on-line potravin a Retail in Detail (INFO859, 15.6.2015)

Nebýt obchodníkem, ale vizionářem (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Jak se dělá Click & Collect v maloměstě (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Martin Župka stojí za vývojem projektu buy-by-touch a aplikací nákup raz dva (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Nákup raz dva aneb malý český amazon (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Maloobchod on-line a detailně (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Jídlo on-line: kouzlo je v logistice (Marketing & Media, 15.6.2015)

Retail in Detail/FMCG Online: Čaká nás rast internetových predajov? (RETAIL magazin.sk, 2.6.2015)

Retail in Detail/FMCG Online: Zájem o konferenci předčil očekávání. Organizátoři jsou nuceni přesunout event do větších prostor. (PVS, 20.5.2015)

Retail in Detail/FMCG Online: Čeká nás masivní růst tržního podílu internetových prodejců? (Retail Info, 13.5.2015)

Retail in Detail/FMCG Online: GS1 Czech Republic na konferenci o e-Commerce (GS1Akademie.cz, 13.5.2015)

Internetová revolúcia dorazila aj na trh s rýchloobrátkovým tovarom (RETAIL magazin.sk, 7.5.2015)

Internetová revoluce dorazila i na trh rychloobrátkového zboží (Retail Info, 3.5.2015)

You are here: Retail in Detail Materials Event in media