Aktuálně

Odebírejte měsíční zpravodaj o novinkách ze světa retailu! Registrace k bezplatnému newsletteru ZDE.

Dosavadní vydání Retail Summit Newsletteru jsou ZDE.

 

Portfolio Blue Events pro rok 2020: nové projekty i pravidelná oborová setkání

Konference se zaměří na nejrůznější obory jako je marketing, sales, finance, PR, HR, IT či odvětví maloobchodu.


Online prodej vstupenek na Retail Summit 2020 zahájen. Využijte zvýhodněné ceny pro včas registrované nebo unikátní nabídku CZ & SK Special!

Retail Summit 2020 se bude 3. - 5. 2. 2020 v pražském Clarion Congress hotelu zabývat tím, jak využít příležitosti dané vznikající novou strukturou trhu i novými komunikačními a distribučními kanály.


New Retail Summit 2020: Začali prípravy nového vrcholového stretnutia slovenského obchodu

Slovenský obchod prechádza sériou dynamických zmien. Tie si nepochybne zaslúžia adekvátnu pozornosť a odbornú diskusiu. Je teda správna chvíľa na vrcholové stretnutie všetkých, ktorí vytvárajú nový retail. Blue Events sa preto v spolupráci s partnermi rozhodol usporiadať 4.3.2020 v bratislavskom hoteli DoubleTree by Hilton nový typ vrcholového stretnutia slovenského obchodu – New Retail Summit 2020.


Retail Summit Newsletter (9/2019)

Bitva o dominanci v novém retailu eskaluje


Online prodej vstupenek na Retail Summit 2020 zahájen. Stovka nejrychlejších získá výjimečné zvýhodnění!

Retail Summit 2020 se bude 3. - 5. 2. 2020 v pražském Clarion Congress hotelu zabývat tím, jak využít příležitosti dané vznikající novou strukturou trhu i novými komunikačními a distribučními kanály.


Hlavní téma Retail Summitu 2020 zveřejněno!

Retail Summit 2020 se uskuteční 3. – 5. 2. 2020, již nyní však zveřejnil svoje hlavní téma: „New Retail Ecosystem“. Jeho aktuálnost dává tušit, že půjde opět o vysoce reprezentativní setkání nejvýznamnějších hráčů českého a středoevropského trhu.


Retail Summit Newsletter (7-8/2019)

57 krátkých inspirativních textů vhodných ke čtení u moře či na chalupě


Média o problematice tvorby cen

Konference Retail in Detail/Strategic Pricing rozvířila debatu o tom, jak pracovat s cenami nejen v odborných kruzích, ale též v médiích.


Retail Summit Newsletter (6/2019)

Retail se stává atraktivním zaměstnavatelem


Závislost na starém modelu nespasí dynamická cenotvorba ani elektronické cenovky, chce to změnu myšlení!

Po loňské palčivé diskuzi o cenových promocích přinesl letošní cyklus Retail in Detail s podtitulem Strategic Pricing další horké téma: cenotvorbu. Na 120 účastníků se sešlo v konferenčním sále sídla společnosti Microsoft na pražské Brumlovce, aby debatovalo o tom, jak dělat pricing chytře.


Jste zde: Retail in Detail Aktuálně